Uwaga! – Latencja. Resident Audio T4 i Pro-Tools.

Latencja-01-smallResident Audio T4 w Cubase ze sterownikami ASIO okazał się być bardzo szybki, a w dodatku ma analogowy mikser odsłuchu bezpośredniego, co oznacza, że podczas nagrywania nic nam nie „kradnie” cennych milisekund. A jak z Pro-Toolsem?

I znów – nie ma z tym interfejsem żadnego oddzielnego bufora wejściowego, wszystko „idzie” przez jeden główny. Jak wyglądają opóźnienia? Z buforem 128 próbek – zgodnie z oczekiwaniami – funkcja Minimize I/O Latency zdaje się mieć pewien pozytywny wpływ. Najpierw bez, a później z włączoną „minimalizacją opóźnień – jest tak:

Resident Audio T4

Resident Audio T4

Wyniki niezłe – niecałe 9ms bez minimalizacji i prawie dokładnie 8ms z minimalizacją. Niezłe? Znów rekord! Zmniejszamy bufor do minimalnej wartości 32 próbek i uzyskujemy bardzo dobry, aczkolwiek niezależny od opcji Minimize I/O Latency, wynik:

Resident Audio T4Przy próbkowaniu z częstotliwością 44,1kHz opóźnienie 3,7ms to najniższy wynik uzyskany dotychczas – duże brawa dla producenta!

Nie wiem, czy te wyniki to efekt sterowników czy interfejsu Thunderbolt – prawdopodobnie i tego i tego, W każdym razie niepozorny interfejs bije na głowę wszystkie dotychczas testowane tu urządzenia, pokazując, że Thunderbolt w zastosowaniach audio ma sens. A czeka jeszcze jeden interfejs, taki mały…

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s